tisdag

Iphone 4S på G

Yees thats right, min pappa ringde mig när jag satt i skolan och käkade, han ringde och sa att min räkning var för hög och att det fanns ett nytt erbjudande på Tele2 då man får välja vilken mobil som helst och jag valde en vit iphone 4S har alltid gillat apple vet inte varför jag själv tyvker det är enkelt simpel men ändå snyggt! Min kille sa att nej nej ta HTC den man får beats by dre hörlurorna med. Den var snygg men jag gillar inte HTC har en nu wildfire och jag kan säga dig den är dålig och menyen gillar inte den :/

Men i alla fall är så taggad vill ha den nu nu nu !!! blev helt glad från ingenstans man ska få en ny mobil !! :D :D YEEEEAAAHHH hahaha

Men ska inte skriva så mycket nu har kommit hem från liljeholms torget nu där jag var med min älskling och ska ta och käka något och sen plugga !!

Ciao Besos


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar